HTML

Bécsi Szelet

Egy szelet bécs!

Archívum

2010.05.10. 17:28 SzSMac

Genuss Festival

 

A kulináris élvezetek kedvelőinek kecsegtetett kiváló programmal az idén a Stadtpark-ban megrendezésre kerülő Genuss Festivál, ahol nemcsak Ausztria ínycsiklandózóan finom sajtjaival, és egyéb szemet de inkább szájat megörvendeztető finomságaival ismerkedhettünk meg, hanem a borkedvelők és egyéb szeszes ital fogyasztók is kedvüket lelték a kínálatban. 
Mondanom sem kell bár mi utolsó nap csöppentünk a város közepén rendezett étel és ital kavalkádba de nagyon úgy tűnt hogy egy efféle rendezvény bizony sokakat késztet arra hogy feladják az egész napos lázas ücsörgésüket (vasárnap volt, itt ilyenkor még a víz sem folyik) és ellátogassanak a sátorvárosba. Állítom, hogy sokakat nem a remek vásárlási lehetőség volt ami csábított hanem inkább a jó idő és a rengeteg ingyenes kóstoló, mert bizony az árak még bécsi mértékkel mérve sem voltak éppen barátiak. (De lehet hogy csak én sajnálok 1200 forintot egy termetesebb fánkra.)



Mindenesetre kijelenthetem hogy bár én magam nem vagyok nagy igényű étel terén és a konyhában is inkább a gyors és egyszerű finomságokat részesítem előnyben, ennek ellenére remekül szórakoztam és sok érdekességgel találkoztam az ausztriai konyhaművészet terén. 
Azoknak aki idén nem jutottak el kedveskednék egy pár fotóval amit a helyszínen kattintottam el, hogy legalább kedvet kapjanak hozzá és jövőre erre a pár napra ők is a császárváros sürgő forgatagába csöppenjenek.
Bár én a legtöbb időmet (lévén tántoríthatatlan édesszájú) a lekváros sátor finomságainak beható tanulmányozásával töltöttem, azért a képen szereplő pultot sem volt egyszerű magam mögött hagyni! :D
Azt hiszem legjobb lesz ha ezzel zárom is soraimat. A legközelebbi posztig is au revoir...
 
Sebastian
 
 
 
 
 
update: bocs a kései posztértegy
 
ideig hányódott a vázlatok köztmíg
 
végre megtanultam használni a
 
szerkeztői felületet a
 
blog.hu-n... :) Igyekszem
 
gyakrabban írni amint időm
 
és ingadozó
 
internetkacsolatom engedi...
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bszelet.blog.hu/api/trackback/id/tr51990357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása